november 2019

h k sze cs p szo v
28
29
30
31
1
2
3
 
 
 
 
 
 
 
4
5
6
7
8
9
10
 

Budapest

Kőbányai Széchenyi István Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
Újhegyi sétány 1-3.
12:00 - 13:30

bővebben

Miért nem működik a "Százszor megmondtam!" ? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése

Miért nem működik a "Százszor megmondtam!" ? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése

  • Mit kezdhetünk az öröklött adottságokkal?
  • Miért nem működik, pedig  százszor is elmondjuk?
  • Mekkora az IQ szerepe az életben való boldogulásban?
Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2019-11-04 12:00 - 13:30
Kiknek: 
 
 

Zsombó

József Attila Közösségi Ház és Könyvtár
Alkotmány utca 1.
17:00 - 18:30

bővebben

Szabadságra nevelünk! Fegyelmezéssel?

Szabadságra nevelünk! Fegyelmezéssel?

  • Az engedelmesség még nem fegyelmezettség!
  • A fegyelmezés szabadságkorlátozás, de nem a szabadság megszűnése
  • Tipikus akadályok
  • És ha a nevelő fegyelmezetlen?
  • A hatékony fegyelmezés eszközei
  • Mikor? Hogyan? Hogyan ne? Büntetés? Irgalom?
  • Mi a legerősebb fegyelmező tényező?
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-04 17:00 - 18:30
Kiknek: 
 
 

Budapest

Kármel Kis Kertje Óvoda
Fóti út 35
17:00 - 19:00

bővebben

Miért fontos az érzelmi intelligencia a kisiskolás korban?

Miért nem működik a "Százszor megmondtam!" ? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése

  • Mit kezdhetünk az öröklött adottságokkal?
  • Miért nem működik, pedig  százszor is elmondjuk?
  • Mekkora az IQ szerepe az életben való boldogulásban?
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-05 17:00 - 19:00
Hol: 

Karmel Kiskertje Katolikus Óvoda

Fóti út 35
Budapest 1044
Magyarország

Mutatás a térképen

 
 

Szombathely

Bartók Béla Zeneiskola Szombathely
Rákóczi Ferenc utca 3.
13:00 - 14:30

bővebben

Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2019-11-06 13:00 - 14:30
 
 

Szombathely

Martineum Felnőttképző Akadémia
Karmelita utca 1.
17:30 - 19:00

bővebben

Miért nem működik a "Százszor megmondtam!" ? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése

Miért nem működik a "Százszor megmondtam!" ? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése

  • Mit kezdhetünk az öröklött adottságokkal?
  • Miért nem működik, pedig  százszor is elmondjuk?
  • Mekkora az IQ szerepe az életben való boldogulásban?
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-06 17:30 - 19:00
Kiknek: 
 
 

Tatabánya

Földi Imre Sportcsarnok
Szent Borbála út 19.
10:00 - 11:30

bővebben

Pályaválasztás

Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-07 10:00 - 11:30
 
 

Budapest

Hattyúház
Hattyú utca 14.
18:00 - 20:00

bővebben

Fejleszt, vagy rombol? A képernyő és az internet hatásai - A függőség kialakulása és megoldásaink

Fejleszt, vagy rombol? A képernyő és az internet hatásai - A függőség kialakulása és megoldásaink

  • A képernyőzés és a fejlődő idegrendszer
  • Életkorhoz illő használat?
  • Hogyan válik valaki függővé?
  • A Patkány Hotel kísérlet
  • Közösségi média: kapcsolat, vagy illúzió?
  • Van védelem? Tanítható?
  • Mire való a gép? Mire való az agy?
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-07 18:00 - 20:00
Helyszín: 
 
 
 

Budapest

Apor Vilmos Katolikus Főiskola
Török Flóris utca 227-229.
09:00 - 16:30

bővebben

Organikus pedagógia – keresztény értékrendű, érzelmi intelligenciára alapozó szakirányú továbbképzés

Organikus pedagógia – keresztény értékrendű, érzelmi intelligenciára alapozó szakirányú továbbképzés

A képzés célja: keresztény értékrendű (J. Kentenich pedagógiai rendszere), felekezetközi és világnézeti szempontból úgynevezett semleges nevelési helyzetekben is hatékony nevelési szemléletmód megalapozása, annak alkalmazásához szükséges tudáselemek és kompetenciák elsajátítása.

A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek:

  • tudományosan megalapozott ismeretekkel rendelkezik Joseph Kentenich organikus pedagógiai rendszerének különböző területeiről;
  • korszerű ismeretei vannak a modern neveléstudományi, pedagógiai, pszichológiai és egyéb humán tudományok nevelési területekkel érintkező kutatásainak eredményeiről;
  • ismeri az organikus pedagógia alkalmazását támogató módszertani lehetőségeket.

A képzés során elsajátítandó személyes adottságok, készségek:

Képes:

  • az érzelmi intelligencia fejlesztésének eszközeit a saját szakmai területén megfelelően alkalmazni, az érzelmi intelligencia tantárgyközi és rejtett tantervi megvalósításának lehetőségeit felhasználni;
  • organikus pedagógiai szemléletű nevelési folyamatokat megszervezni és alkalmazni;
  • a személyiséget a saját szakterületének felhasználásával az életkorral járó belső mozgásokra támaszkodva fejleszteni;
  • a tanulás rejtett útjait, az észlelés, a koncentráció és az információfeldolgozás egyéni útjait hatékonyan támogatni;
  • a művészeti hatásmechanizmusokat a személyiség és a közösség fejlesztésében alkalmazni;
  • a nevelés során a gyermek saját személyes eszményét, eredetiségét megtalálni és kibontakoztatni;
  • bizalommal teli, személyes törődést és kötődést, érzelmi biztonságot nyújtó légkört teremteni;
  • J. Kentenich pedagógiai rendszerét a gyakorlatban alkalmazni, a keresztény szellemiségű hitéletre nevelést organikusan felépíteni;
  • szakmai programok, tananyagok és eljárások organikus szemléletű, érzelmi intelligenciaközpontú továbbfejlesztésére.

A képzés fejleszti

  • a hallgatók tudományos, pedagógiai, neveléselméleti szemléletét;
  • a hallgatók új – az érzelmi intelligencia alkalmazását segítő– módszertani megközelítések iránti nyitottságát;
  • a hallgatók keresztény értékrenden alapuló, organikus emberképpel rendelkező innovatív pedagógiai felkészültségét.

Autonómiája és felelőssége:

  • széleskörű nevelői feladatok ellátása;
  • alapdiplomájától függően bármely életkorú gyermekek, fiatalok, felnőttek intézményrendszeren belüli, illetve informális környezetben történő oktatása és/vagy nevelése: bölcsőde, óvoda, iskola, művészeti képzés, hitéleti képzés, védőnő, szabadidő-szervező, művelődésszervezői, ifjúságvédelmi, szociálpedagógiai tevékenység, művészetközvetítés, vezetés;

A képzés hozzájárul ahhoz, hogy a hallgató hatékonyan vegyen részt érzelmi intelligenciát alkalmazó, az egész fejlődési folyamatot átfogó szakmai koncepciók kidolgozásában és megvitatásában.

A képzés támogatja és megalapozza, hogy a hallgatók szakmai felelősséget vállaljanak az emberekkel folytatott munkájuk hosszú távon hatékony elméleti-módszertani megalapozásáért.

Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-09 09:00 - 16:30
 
 
11
12
13
14
15
16
17
 

Kunszentmiklós

Kunszentmiklós Református Gyülekezet
Kálvin tér 3.
17:00 - 18:30

bővebben

A harag kezelése

A harag kezelése

  • Érted haragszom! – nem mindegy, hogyan!
  • A harag kezelése: tanulható, tanítható!
  • Praktikus fogások, edzési terv a harag kezeléséhez – saját magunknak és továbbadásra.
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-11 17:00 - 18:30
 
 

Biatorbágy

Biatorbágyi Közösségi Ház
Fő utca 94.
18:00 - 19:30

bővebben

Serdül a kölök!

Serdül a kölök!

  • Osztottak még nekünk lapot? Vagy most már mindegy?
  • Lépjünk velük érzékeléskapcsolatba!
  • A serdülőkor életfeladatai, tipikus lehetőségei és nehézségei
  • Túlélés vagy új születés?
  • (M)Ilyen a serdülőnk!
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-12 18:00 - 19:30
 
 

Vác

Vác EKIF
09:00 - 14:00

bővebben

Vezetőképzés

Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2019-11-13 09:00 - 14:00
Helyszín: 
 
 

Göd

Búzaszem Általános Iskola
Vécsei utca 1.
18:00 - 19:30

bővebben

A harag kezelése

A harag kezelése

  • Érted haragszom! – nem mindegy, hogyan!
  • A harag kezelése: tanulható, tanítható!
  • Praktikus fogások, edzési terv a harag kezeléséhez – saját magunknak és továbbadásra.
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-13 18:00 - 19:30
 
 

Budapest

Bartók Béla Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
Bartók Béla út 6.
17:00 - 18:30

bővebben

Fejleszt, vagy rombol? A képernyő és az internet hatásai - A függőség kialakulása és megoldásaink

Fejleszt, vagy rombol? A képernyő és az internet hatásai - A függőség kialakulása és megoldásaink

  • A képernyőzés és a fejlődő idegrendszer
  • Életkorhoz illő használat?
  • Hogyan válik valaki függővé?
  • A Patkány Hotel kísérlet
  • Közösségi média: kapcsolat, vagy illúzió?
  • Van védelem? Tanítható?
  • Mire való a gép? Mire való az agy?
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-14 17:00 - 18:30
Kiknek: 
 
 
 
 

Budakeszi

Rathauskeller - Budakeszi
Fő utca 177.
16:00 - 17:30

bővebben

Érzelmi intelligencia a házasságban

Érzelmi intelligencia a házasságban

( A Miért nem működik a "Százszor megmondtam!" ? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése című előadás kifejezetten párkapcsolati összefüggésekben.)
  • Mit kezdhetünk az öröklött adottságokkal?
  • Miért nem működik, pedig  százszor is elmondjuk?
  • Mekkora az IQ szerepe az életben való boldogulásban?
  • Hogyan fejleszthető az érzelmi intelligencia?
  • Jobb agyféltekénk speciális funkciói
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-17 16:00 - 17:30
Kiknek: 
 
18
19
20
21
22
23
24
 

Szeged

Dugonics András Piarista Gimnázium
Bálint Sándor utca 14.
17:00 - 18:30

bővebben

Önbizalom, önértékelés, önbecsülés

Önbizalom, önértékelés, önbecsülés

  • A helyes önértékelés kialakulása
  • Mit tehetünk? A nevelés, önnevelés mindenkor elsajátítható és alkalmazható eszköztára az önbizalom fejlesztéséhez
  • „Szeresd felebarátodat, mint önmagadat!” ?
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-18 17:00 - 18:30
Kiknek: 
 
 

Tata

Tatai Református Gimnázium
Kossuth tér 11.
18:15 - 18:30

bővebben

Fejleszt, vagy rombol? A képernyő és az internet hatásai - A függőség kialakulása és megoldásaink

Fejleszt, vagy rombol? A képernyő és az internet hatásai - A függőség kialakulása és megoldásaink

  • A képernyőzés és a fejlődő idegrendszer
  • Életkorhoz illő használat?
  • Hogyan válik valaki függővé?
  • A Patkány Hotel kísérlet
  • Közösségi média: kapcsolat, vagy illúzió?
  • Van védelem? Tanítható?
  • Mire való a gép? Mire való az agy?
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-19 18:15 - 18:30
Hol: 

Tata

Tata 
Magyarország

Mutatás a térképen

 
 

Vác

Vác EKIF
09:00 - 14:00

bővebben

EKIF képzés

Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2019-11-20 09:00 - 14:00
Helyszín: 
Kiknek: 
 
 

Pécel

Péceli Református Egyházközség Harangvirág Óvoda
Eszperantó köz 1.
16:30 - 18:00

bővebben

Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-20 16:30 - 18:00
 
 

Budapest

Sophianum Nonprofit Kft.
Mikszáth Kálmán tér 1.
17:00 - 19:00

bővebben

Miért nem működik a "Százszor megmondtam!" ? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése

Miért nem működik a "Százszor megmondtam!" ? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése

  • Mit kezdhetünk az öröklött adottságokkal?
  • Miért nem működik, pedig  százszor is elmondjuk?
  • Mekkora az IQ szerepe az életben való boldogulásban?
Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2019-11-21 17:00 - 19:00
 
 

Esztergom

Esztergomi Montágh Imre EGYMI, Óvoda, Általános Iskola, Szakiskola és Készségfejlesztő iskola
Dobogókői út 29.
10:30 - 12:00

bővebben

A harag kezelése

A harag kezelése

  • Érted haragszom! – nem mindegy, hogyan!
  • A harag kezelése: tanulható, tanítható!
  • Praktikus fogások, edzési terv a harag kezeléséhez – saját magunknak és továbbadásra.
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-22 10:30 - 12:00
 
 

Budapest

Apor Vilmos Katolikus Főiskola
Török Flóris utca 227-229.
09:00 - 16:30

bővebben

Organikus pedagógia – keresztény értékrendű, érzelmi intelligenciára alapozó szakirányú továbbképzés

Organikus pedagógia – keresztény értékrendű, érzelmi intelligenciára alapozó szakirányú továbbképzés

A képzés célja: keresztény értékrendű (J. Kentenich pedagógiai rendszere), felekezetközi és világnézeti szempontból úgynevezett semleges nevelési helyzetekben is hatékony nevelési szemléletmód megalapozása, annak alkalmazásához szükséges tudáselemek és kompetenciák elsajátítása.

A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek:

  • tudományosan megalapozott ismeretekkel rendelkezik Joseph Kentenich organikus pedagógiai rendszerének különböző területeiről;
  • korszerű ismeretei vannak a modern neveléstudományi, pedagógiai, pszichológiai és egyéb humán tudományok nevelési területekkel érintkező kutatásainak eredményeiről;
  • ismeri az organikus pedagógia alkalmazását támogató módszertani lehetőségeket.

A képzés során elsajátítandó személyes adottságok, készségek:

Képes:

  • az érzelmi intelligencia fejlesztésének eszközeit a saját szakmai területén megfelelően alkalmazni, az érzelmi intelligencia tantárgyközi és rejtett tantervi megvalósításának lehetőségeit felhasználni;
  • organikus pedagógiai szemléletű nevelési folyamatokat megszervezni és alkalmazni;
  • a személyiséget a saját szakterületének felhasználásával az életkorral járó belső mozgásokra támaszkodva fejleszteni;
  • a tanulás rejtett útjait, az észlelés, a koncentráció és az információfeldolgozás egyéni útjait hatékonyan támogatni;
  • a művészeti hatásmechanizmusokat a személyiség és a közösség fejlesztésében alkalmazni;
  • a nevelés során a gyermek saját személyes eszményét, eredetiségét megtalálni és kibontakoztatni;
  • bizalommal teli, személyes törődést és kötődést, érzelmi biztonságot nyújtó légkört teremteni;
  • J. Kentenich pedagógiai rendszerét a gyakorlatban alkalmazni, a keresztény szellemiségű hitéletre nevelést organikusan felépíteni;
  • szakmai programok, tananyagok és eljárások organikus szemléletű, érzelmi intelligenciaközpontú továbbfejlesztésére.

A képzés fejleszti

  • a hallgatók tudományos, pedagógiai, neveléselméleti szemléletét;
  • a hallgatók új – az érzelmi intelligencia alkalmazását segítő– módszertani megközelítések iránti nyitottságát;
  • a hallgatók keresztény értékrenden alapuló, organikus emberképpel rendelkező innovatív pedagógiai felkészültségét.

Autonómiája és felelőssége:

  • széleskörű nevelői feladatok ellátása;
  • alapdiplomájától függően bármely életkorú gyermekek, fiatalok, felnőttek intézményrendszeren belüli, illetve informális környezetben történő oktatása és/vagy nevelése: bölcsőde, óvoda, iskola, művészeti képzés, hitéleti képzés, védőnő, szabadidő-szervező, művelődésszervezői, ifjúságvédelmi, szociálpedagógiai tevékenység, művészetközvetítés, vezetés;

A képzés hozzájárul ahhoz, hogy a hallgató hatékonyan vegyen részt érzelmi intelligenciát alkalmazó, az egész fejlődési folyamatot átfogó szakmai koncepciók kidolgozásában és megvitatásában.

A képzés támogatja és megalapozza, hogy a hallgatók szakmai felelősséget vállaljanak az emberekkel folytatott munkájuk hosszú távon hatékony elméleti-módszertani megalapozásáért.

Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-23 09:00 - 16:30
 
 
25
26
27
28
29
30
1
 

Budapest

Kájoni Ház
Szilfa utca 4.
19:00 - 20:30

bővebben

Tömegember vagy önálló egyéniség? A döntésképesség fejlesztése.

Tömegember vagy önálló egyéniség? A döntésképesség fejlesztése.

  • A gyermeknevelés legnagyobb kihívása a tömegtársadalomban: engedelmesség és/vagy döntésképesség?
  • Legyen a ti beszédetek: igen-igen, nem-nem - avagy nevelhető-e a döntésképesség?
  • Alapok, amelyek már gyermekkorban lerakhatók
  • A janicsár-jellem kialakulásának veszélye
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-25 19:00 - 20:30
Helyszín: 
 
 

Jászszentlászló

Jászszentlászló Művelődési Ház
Kossuth Lajos utca 7.
17:30 - 20:30

bővebben

Fejleszt, vagy rombol? A képernyő és az internet hatásai - A függőség kialakulása és megoldásaink

Fejleszt, vagy rombol? A képernyő és az internet hatásai - A függőség kialakulása és megoldásaink

  • A képernyőzés és a fejlődő idegrendszer
  • Életkorhoz illő használat?
  • Hogyan válik valaki függővé?
  • A Patkány Hotel kísérlet
  • Közösségi média: kapcsolat, vagy illúzió?
  • Van védelem? Tanítható?
  • Mire való a gép? Mire való az agy?
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-26 17:30 - 20:30
 
 

Budapest

Farkasréti Általános Iskola
Érdi út 2.
18:00 - 19:30

bővebben

Miért nem működik a "Százszor megmondtam!" ? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése

Miért nem működik a "Százszor megmondtam!" ? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése

  • Mit kezdhetünk az öröklött adottságokkal?
  • Miért nem működik, pedig  százszor is elmondjuk?
  • Mekkora az IQ szerepe az életben való boldogulásban?
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-27 18:00 - 19:30
 
 

Kaposvár

Püspökség Kaposvár
Zárda utca 4.
18:00 - 19:30

bővebben

Bizalompedagógia a gyakorlatban – Don Bosco bizalompedagógiája.

Bizalompedagógia a gyakorlatban – Don Bosco bizalompedagógiája.

  • Az egyik leghatékonyabb bizalompedagógus mindennapjai
  • Hogyan csinálta? Vajon mit kezdene a mai nevelési helyzetünkkel?
  • Mit tanulhatunk tőle a mai teljesítménymotivált világban?
  • A nagy eszmék lebontása a hétköznapi gyakorlatra
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-28 18:00 - 19:30
 
 
 

Budapest

Apor Vilmos Katolikus Főiskola
Török Flóris utca 227-229.
09:00 - 16:30

bővebben

Organikus pedagógia – keresztény értékrendű, érzelmi intelligenciára alapozó szakirányú továbbképzés

Organikus pedagógia – keresztény értékrendű, érzelmi intelligenciára alapozó szakirányú továbbképzés

A képzés célja: keresztény értékrendű (J. Kentenich pedagógiai rendszere), felekezetközi és világnézeti szempontból úgynevezett semleges nevelési helyzetekben is hatékony nevelési szemléletmód megalapozása, annak alkalmazásához szükséges tudáselemek és kompetenciák elsajátítása.

A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek:

  • tudományosan megalapozott ismeretekkel rendelkezik Joseph Kentenich organikus pedagógiai rendszerének különböző területeiről;
  • korszerű ismeretei vannak a modern neveléstudományi, pedagógiai, pszichológiai és egyéb humán tudományok nevelési területekkel érintkező kutatásainak eredményeiről;
  • ismeri az organikus pedagógia alkalmazását támogató módszertani lehetőségeket.

A képzés során elsajátítandó személyes adottságok, készségek:

Képes:

  • az érzelmi intelligencia fejlesztésének eszközeit a saját szakmai területén megfelelően alkalmazni, az érzelmi intelligencia tantárgyközi és rejtett tantervi megvalósításának lehetőségeit felhasználni;
  • organikus pedagógiai szemléletű nevelési folyamatokat megszervezni és alkalmazni;
  • a személyiséget a saját szakterületének felhasználásával az életkorral járó belső mozgásokra támaszkodva fejleszteni;
  • a tanulás rejtett útjait, az észlelés, a koncentráció és az információfeldolgozás egyéni útjait hatékonyan támogatni;
  • a művészeti hatásmechanizmusokat a személyiség és a közösség fejlesztésében alkalmazni;
  • a nevelés során a gyermek saját személyes eszményét, eredetiségét megtalálni és kibontakoztatni;
  • bizalommal teli, személyes törődést és kötődést, érzelmi biztonságot nyújtó légkört teremteni;
  • J. Kentenich pedagógiai rendszerét a gyakorlatban alkalmazni, a keresztény szellemiségű hitéletre nevelést organikusan felépíteni;
  • szakmai programok, tananyagok és eljárások organikus szemléletű, érzelmi intelligenciaközpontú továbbfejlesztésére.

A képzés fejleszti

  • a hallgatók tudományos, pedagógiai, neveléselméleti szemléletét;
  • a hallgatók új – az érzelmi intelligencia alkalmazását segítő– módszertani megközelítések iránti nyitottságát;
  • a hallgatók keresztény értékrenden alapuló, organikus emberképpel rendelkező innovatív pedagógiai felkészültségét.

Autonómiája és felelőssége:

  • széleskörű nevelői feladatok ellátása;
  • alapdiplomájától függően bármely életkorú gyermekek, fiatalok, felnőttek intézményrendszeren belüli, illetve informális környezetben történő oktatása és/vagy nevelése: bölcsőde, óvoda, iskola, művészeti képzés, hitéleti képzés, védőnő, szabadidő-szervező, művelődésszervezői, ifjúságvédelmi, szociálpedagógiai tevékenység, művészetközvetítés, vezetés;

A képzés hozzájárul ahhoz, hogy a hallgató hatékonyan vegyen részt érzelmi intelligenciát alkalmazó, az egész fejlődési folyamatot átfogó szakmai koncepciók kidolgozásában és megvitatásában.

A képzés támogatja és megalapozza, hogy a hallgatók szakmai felelősséget vállaljanak az emberekkel folytatott munkájuk hosszú távon hatékony elméleti-módszertani megalapozásáért.

Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2019-11-30 09:00 - 16:30