|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dunakeszi
Krisztus Király Római Katolikus Általános Iskola
Táncsics Mihály utca 4.
bővebben
- Elengedni - de éppen most?!
- Az „én-te-mi-érték-Isten” felfedezésének korszaka
- Nevelői feladatunk: "nyitott tenyérrel szeretni " - Hogyan?
- Mennyire és miben támogassuk?
- Hogyan válnak az értékek belsővé?
|
Budapest
Pünkösdi Gyermekvédelmi Szolgálat (Magyar Pünkösdi Egyház)
Gizella út 37
bővebben
A képzés célja: keresztény értékrendű (J. Kentenich pedagógiai rendszere), felekezetközi és világnézeti szempontból úgynevezett semleges nevelési helyzetekben is hatékony nevelési szemléletmód megalapozása, annak alkalmazásához szükséges tudáselemek és kompetenciák elsajátítása.
A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek:
- tudományosan megalapozott ismeretekkel rendelkezik Joseph Kentenich organikus pedagógiai rendszerének különböző területeiről;
- korszerű ismeretei vannak a modern neveléstudományi, pedagógiai, pszichológiai és egyéb humán tudományok nevelési területekkel érintkező kutatásainak eredményeiről;
- ismeri az organikus pedagógia alkalmazását támogató módszertani lehetőségeket.
A képzés során elsajátítandó személyes adottságok, készségek:
Képes:
- az érzelmi intelligencia fejlesztésének eszközeit a saját szakmai területén megfelelően alkalmazni, az érzelmi intelligencia tantárgyközi és rejtett tantervi megvalósításának lehetőségeit felhasználni;
- organikus pedagógiai szemléletű nevelési folyamatokat megszervezni és alkalmazni;
- a személyiséget a saját szakterületének felhasználásával az életkorral járó belső mozgásokra támaszkodva fejleszteni;
- a tanulás rejtett útjait, az észlelés, a koncentráció és az információfeldolgozás egyéni útjait hatékonyan támogatni;
- a művészeti hatásmechanizmusokat a személyiség és a közösség fejlesztésében alkalmazni;
- a nevelés során a gyermek saját személyes eszményét, eredetiségét megtalálni és kibontakoztatni;
- bizalommal teli, személyes törődést és kötődést, érzelmi biztonságot nyújtó légkört teremteni;
- J. Kentenich pedagógiai rendszerét a gyakorlatban alkalmazni, a keresztény szellemiségű hitéletre nevelést organikusan felépíteni;
- szakmai programok, tananyagok és eljárások organikus szemléletű, érzelmi intelligenciaközpontú továbbfejlesztésére.
A képzés fejleszti
- a hallgatók tudományos, pedagógiai, neveléselméleti szemléletét;
- a hallgatók új – az érzelmi intelligencia alkalmazását segítő– módszertani megközelítések iránti nyitottságát;
- a hallgatók keresztény értékrenden alapuló, organikus emberképpel rendelkező innovatív pedagógiai felkészültségét.
Autonómiája és felelőssége:
- széleskörű nevelői feladatok ellátása;
- alapdiplomájától függően bármely életkorú gyermekek, fiatalok, felnőttek intézményrendszeren belüli, illetve informális környezetben történő oktatása és/vagy nevelése: bölcsőde, óvoda, iskola, művészeti képzés, hitéleti képzés, védőnő, szabadidő-szervező, művelődésszervezői, ifjúságvédelmi, szociálpedagógiai tevékenység, művészetközvetítés, vezetés;
A képzés hozzájárul ahhoz, hogy a hallgató hatékonyan vegyen részt érzelmi intelligenciát alkalmazó, az egész fejlődési folyamatot átfogó szakmai koncepciók kidolgozásában és megvitatásában.
A képzés támogatja és megalapozza, hogy a hallgatók szakmai felelősséget vállaljanak az emberekkel folytatott munkájuk hosszú távon hatékony elméleti-módszertani megalapozásáért.
Budapest
Liliomkert Katolikus Óvoda
Wlassics Gyula utca 66.
bővebben
- A nőiségből fakadó feladatok, lehetőségek, sajátosságok - a családban, a társadalomban, az egyházban - léteznek ilyenek?
- Család és karrier vonzásában
- Minden nőben lakozik egy királynő?
- Anyasebek
- Mária - nő, feleség, anya, Krisztushordozó
|
Dunakeszi
Krisztus Király Római Katolikus Általános Iskola
Táncsics Mihály utca 4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Veresegyház
Fabriczius József Általános Iskola Veresegyház (alsó tagozat ép.)
Mogyoródi u. 5-7.
bővebben
- A képernyőzés és a fejlődő idegrendszer
- Életkorhoz illő használat?
- Hogyan válik valaki függővé?
- A Patkány Hotel kísérlet
- Közösségi média: kapcsolat, vagy illúzió?
- Van védelem? Tanítható?
- Mire való a gép? Mire való az agy?
|
|
|
|
|
Budapest
Apor Vilmos Katolikus Főiskola
Török Flóris utca 227-229.
bővebben
A képzés célja: keresztény értékrendű (J. Kentenich pedagógiai rendszere), felekezetközi és világnézeti szempontból úgynevezett semleges nevelési helyzetekben is hatékony nevelési szemléletmód megalapozása, annak alkalmazásához szükséges tudáselemek és kompetenciák elsajátítása.
A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek:
- tudományosan megalapozott ismeretekkel rendelkezik Joseph Kentenich organikus pedagógiai rendszerének különböző területeiről;
- korszerű ismeretei vannak a modern neveléstudományi, pedagógiai, pszichológiai és egyéb humán tudományok nevelési területekkel érintkező kutatásainak eredményeiről;
- ismeri az organikus pedagógia alkalmazását támogató módszertani lehetőségeket.
A képzés során elsajátítandó személyes adottságok, készségek:
Képes:
- az érzelmi intelligencia fejlesztésének eszközeit a saját szakmai területén megfelelően alkalmazni, az érzelmi intelligencia tantárgyközi és rejtett tantervi megvalósításának lehetőségeit felhasználni;
- organikus pedagógiai szemléletű nevelési folyamatokat megszervezni és alkalmazni;
- a személyiséget a saját szakterületének felhasználásával az életkorral járó belső mozgásokra támaszkodva fejleszteni;
- a tanulás rejtett útjait, az észlelés, a koncentráció és az információfeldolgozás egyéni útjait hatékonyan támogatni;
- a művészeti hatásmechanizmusokat a személyiség és a közösség fejlesztésében alkalmazni;
- a nevelés során a gyermek saját személyes eszményét, eredetiségét megtalálni és kibontakoztatni;
- bizalommal teli, személyes törődést és kötődést, érzelmi biztonságot nyújtó légkört teremteni;
- J. Kentenich pedagógiai rendszerét a gyakorlatban alkalmazni, a keresztény szellemiségű hitéletre nevelést organikusan felépíteni;
- szakmai programok, tananyagok és eljárások organikus szemléletű, érzelmi intelligenciaközpontú továbbfejlesztésére.
A képzés fejleszti
- a hallgatók tudományos, pedagógiai, neveléselméleti szemléletét;
- a hallgatók új – az érzelmi intelligencia alkalmazását segítő– módszertani megközelítések iránti nyitottságát;
- a hallgatók keresztény értékrenden alapuló, organikus emberképpel rendelkező innovatív pedagógiai felkészültségét.
Autonómiája és felelőssége:
- széleskörű nevelői feladatok ellátása;
- alapdiplomájától függően bármely életkorú gyermekek, fiatalok, felnőttek intézményrendszeren belüli, illetve informális környezetben történő oktatása és/vagy nevelése: bölcsőde, óvoda, iskola, művészeti képzés, hitéleti képzés, védőnő, szabadidő-szervező, művelődésszervezői, ifjúságvédelmi, szociálpedagógiai tevékenység, művészetközvetítés, vezetés;
A képzés hozzájárul ahhoz, hogy a hallgató hatékonyan vegyen részt érzelmi intelligenciát alkalmazó, az egész fejlődési folyamatot átfogó szakmai koncepciók kidolgozásában és megvitatásában.
A képzés támogatja és megalapozza, hogy a hallgatók szakmai felelősséget vállaljanak az emberekkel folytatott munkájuk hosszú távon hatékony elméleti-módszertani megalapozásáért.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sopron
Hunyadi János Evangélikus Óvoda és Általános Iskola
Hunyadi János utca 8-10
bővebben
- Mit kezdhetünk az öröklött adottságokkal?
- Miért nem működik, pedig százszor is elmondjuk?
- Mekkora az IQ szerepe az életben való boldogulásban?
(A - Miért nem működik a "Százszor megmondtam!"? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése - című előadás folytatása)
- Az életképesség készségei
- Humor, kapcsolatteremtés, együttműködés, kitartás, indulatkezelés...
- Mit tehet a család, és mit az iskola?
- Mi a helyzet a kreativitással?
- Jobb agyféltekénk speciális funkciói
|
Szeged
Szeged, Kateketikai Iroda
Aradi vértanúk tere 2
bővebben
A képzés célja: keresztény értékrendű (J. Kentenich pedagógiai rendszere), felekezetközi és világnézeti szempontból úgynevezett semleges nevelési helyzetekben is hatékony nevelési szemléletmód megalapozása, annak alkalmazásához szükséges tudáselemek és kompetenciák elsajátítása.
A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek:
- tudományosan megalapozott ismeretekkel rendelkezik Joseph Kentenich organikus pedagógiai rendszerének különböző területeiről;
- korszerű ismeretei vannak a modern neveléstudományi, pedagógiai, pszichológiai és egyéb humán tudományok nevelési területekkel érintkező kutatásainak eredményeiről;
- ismeri az organikus pedagógia alkalmazását támogató módszertani lehetőségeket.
A képzés során elsajátítandó személyes adottságok, készségek:
Képes:
- az érzelmi intelligencia fejlesztésének eszközeit a saját szakmai területén megfelelően alkalmazni, az érzelmi intelligencia tantárgyközi és rejtett tantervi megvalósításának lehetőségeit felhasználni;
- organikus pedagógiai szemléletű nevelési folyamatokat megszervezni és alkalmazni;
- a személyiséget a saját szakterületének felhasználásával az életkorral járó belső mozgásokra támaszkodva fejleszteni;
- a tanulás rejtett útjait, az észlelés, a koncentráció és az információfeldolgozás egyéni útjait hatékonyan támogatni;
- a művészeti hatásmechanizmusokat a személyiség és a közösség fejlesztésében alkalmazni;
- a nevelés során a gyermek saját személyes eszményét, eredetiségét megtalálni és kibontakoztatni;
- bizalommal teli, személyes törődést és kötődést, érzelmi biztonságot nyújtó légkört teremteni;
- J. Kentenich pedagógiai rendszerét a gyakorlatban alkalmazni, a keresztény szellemiségű hitéletre nevelést organikusan felépíteni;
- szakmai programok, tananyagok és eljárások organikus szemléletű, érzelmi intelligenciaközpontú továbbfejlesztésére.
A képzés fejleszti
- a hallgatók tudományos, pedagógiai, neveléselméleti szemléletét;
- a hallgatók új – az érzelmi intelligencia alkalmazását segítő– módszertani megközelítések iránti nyitottságát;
- a hallgatók keresztény értékrenden alapuló, organikus emberképpel rendelkező innovatív pedagógiai felkészültségét.
Autonómiája és felelőssége:
- széleskörű nevelői feladatok ellátása;
- alapdiplomájától függően bármely életkorú gyermekek, fiatalok, felnőttek intézményrendszeren belüli, illetve informális környezetben történő oktatása és/vagy nevelése: bölcsőde, óvoda, iskola, művészeti képzés, hitéleti képzés, védőnő, szabadidő-szervező, művelődésszervezői, ifjúságvédelmi, szociálpedagógiai tevékenység, művészetközvetítés, vezetés;
A képzés hozzájárul ahhoz, hogy a hallgató hatékonyan vegyen részt érzelmi intelligenciát alkalmazó, az egész fejlődési folyamatot átfogó szakmai koncepciók kidolgozásában és megvitatásában.
A képzés támogatja és megalapozza, hogy a hallgatók szakmai felelősséget vállaljanak az emberekkel folytatott munkájuk hosszú távon hatékony elméleti-módszertani megalapozásáért.
Veresegyház
Veresegyházi Római Katolikus Plébánia, Szentlélek templom
Szentlélek tér 1-3.
bővebben
- Elengedni - de éppen most?!
- Az „én-te-mi-érték-Isten” felfedezésének korszaka
- Nevelői feladatunk: "nyitott tenyérrel szeretni " - Hogyan?
- Mennyire és miben támogassuk?
- Hogyan válnak az értékek belsővé?
|
|
Baktalórántháza
Művelődési Ház, Baktalórántháza
Köztársaság tér 8.
bővebben
- Miért fáj, ha kritizálnak?
- Hogyan tegyük elviselhetővé, sőt, építővé?
- Technikák, törvényszerűségek
- Mit tegyünk, mit ne?
|
Gödöllő-Máriabesnyő
Mater Salvatoris Lelkigyakorlatos Ház, Máriabesnyő
Kapucinusok tere 3.
bővebben
- A képernyőzés és a fejlődő idegrendszer
- Életkorhoz illő használat?
- Hogyan válik valaki függővé?
- A Patkány Hotel kísérlet
- Közösségi média: kapcsolat, vagy illúzió?
- Van védelem? Tanítható?
- Mire való a gép? Mire való az agy?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Budapest
Pünkösdi Gyermekvédelmi Szolgálat (Magyar Pünkösdi Egyház)
Gizella út 37
bővebben
A képzés célja: keresztény értékrendű (J. Kentenich pedagógiai rendszere), felekezetközi és világnézeti szempontból úgynevezett semleges nevelési helyzetekben is hatékony nevelési szemléletmód megalapozása, annak alkalmazásához szükséges tudáselemek és kompetenciák elsajátítása.
A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek:
- tudományosan megalapozott ismeretekkel rendelkezik Joseph Kentenich organikus pedagógiai rendszerének különböző területeiről;
- korszerű ismeretei vannak a modern neveléstudományi, pedagógiai, pszichológiai és egyéb humán tudományok nevelési területekkel érintkező kutatásainak eredményeiről;
- ismeri az organikus pedagógia alkalmazását támogató módszertani lehetőségeket.
A képzés során elsajátítandó személyes adottságok, készségek:
Képes:
- az érzelmi intelligencia fejlesztésének eszközeit a saját szakmai területén megfelelően alkalmazni, az érzelmi intelligencia tantárgyközi és rejtett tantervi megvalósításának lehetőségeit felhasználni;
- organikus pedagógiai szemléletű nevelési folyamatokat megszervezni és alkalmazni;
- a személyiséget a saját szakterületének felhasználásával az életkorral járó belső mozgásokra támaszkodva fejleszteni;
- a tanulás rejtett útjait, az észlelés, a koncentráció és az információfeldolgozás egyéni útjait hatékonyan támogatni;
- a művészeti hatásmechanizmusokat a személyiség és a közösség fejlesztésében alkalmazni;
- a nevelés során a gyermek saját személyes eszményét, eredetiségét megtalálni és kibontakoztatni;
- bizalommal teli, személyes törődést és kötődést, érzelmi biztonságot nyújtó légkört teremteni;
- J. Kentenich pedagógiai rendszerét a gyakorlatban alkalmazni, a keresztény szellemiségű hitéletre nevelést organikusan felépíteni;
- szakmai programok, tananyagok és eljárások organikus szemléletű, érzelmi intelligenciaközpontú továbbfejlesztésére.
A képzés fejleszti
- a hallgatók tudományos, pedagógiai, neveléselméleti szemléletét;
- a hallgatók új – az érzelmi intelligencia alkalmazását segítő– módszertani megközelítések iránti nyitottságát;
- a hallgatók keresztény értékrenden alapuló, organikus emberképpel rendelkező innovatív pedagógiai felkészültségét.
Autonómiája és felelőssége:
- széleskörű nevelői feladatok ellátása;
- alapdiplomájától függően bármely életkorú gyermekek, fiatalok, felnőttek intézményrendszeren belüli, illetve informális környezetben történő oktatása és/vagy nevelése: bölcsőde, óvoda, iskola, művészeti képzés, hitéleti képzés, védőnő, szabadidő-szervező, művelődésszervezői, ifjúságvédelmi, szociálpedagógiai tevékenység, művészetközvetítés, vezetés;
A képzés hozzájárul ahhoz, hogy a hallgató hatékonyan vegyen részt érzelmi intelligenciát alkalmazó, az egész fejlődési folyamatot átfogó szakmai koncepciók kidolgozásában és megvitatásában.
A képzés támogatja és megalapozza, hogy a hallgatók szakmai felelősséget vállaljanak az emberekkel folytatott munkájuk hosszú távon hatékony elméleti-módszertani megalapozásáért.
|
Dunakeszi
Krisztus Király Római Katolikus Általános Iskola
Táncsics Mihály utca 4.
bővebben
(A Szabadságra nevelünk! Fegyelmezéssel? című előadás folytatása.)
- Nincs vezetés tekintély nélkül
- Hogyan alakul ki a külső, a belső tekintély?
- A „Nevelt nevelő” eszköztára
- A személyiségünk magvában erő van! Éljünk vele!
|
Budapest
Kondor Béla Közösségi Ház
Kondor Béla stny. 8.
bővebben
- Mit kezdhetünk az öröklött adottságokkal?
- Miért nem működik, pedig százszor is elmondjuk?
- Mekkora az IQ szerepe az életben való boldogulásban?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|