h k sze cs p szo v
25
26
27
28
29
30
1
 
 
 
 
 
 
 
2
3
4
5
6
7
8
 

Dunakeszi

Krisztus Király Római Katolikus Általános Iskola
Táncsics Mihály utca 4.
17:3019:00

bővebben

Királyi Én születik - nagykamaszok

Királyi Én születik - nagykamaszok

  • Elengedni - de éppen most?!
  • Az „én-te-mi-érték-Isten” felfedezésének korszaka
  • Nevelői feladatunk: "nyitott tenyérrel szeretni " - Hogyan?
  • Mennyire és miben támogassuk?
  • Hogyan válnak az értékek belsővé?
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2022-05-02 17:3019:00
Hol: 
Táncsics Mihály u. 4.
Dunakeszi 2120
Magyarország

Mutatás a térképen

Kiknek: 
 
 

Budapest

Pünkösdi Gyermekvédelmi Szolgálat (Magyar Pünkösdi Egyház)
Gizella út 37
09:0016:00

bővebben

Organikus pedagógia – keresztény értékrendű, érzelmi intelligenciára alapozó szakirányú továbbképzés klónja klónja klónja klónja klónja klónja

Organikus pedagógia – keresztény értékrendű, érzelmi intelligenciára alapozó szakirányú továbbképzés

A képzés célja: keresztény értékrendű (J. Kentenich pedagógiai rendszere), felekezetközi és világnézeti szempontból úgynevezett semleges nevelési helyzetekben is hatékony nevelési szemléletmód megalapozása, annak alkalmazásához szükséges tudáselemek és kompetenciák elsajátítása.

A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek:

  • tudományosan megalapozott ismeretekkel rendelkezik Joseph Kentenich organikus pedagógiai rendszerének különböző területeiről;
  • korszerű ismeretei vannak a modern neveléstudományi, pedagógiai, pszichológiai és egyéb humán tudományok nevelési területekkel érintkező kutatásainak eredményeiről;
  • ismeri az organikus pedagógia alkalmazását támogató módszertani lehetőségeket.

A képzés során elsajátítandó személyes adottságok, készségek:

Képes:

  • az érzelmi intelligencia fejlesztésének eszközeit a saját szakmai területén megfelelően alkalmazni, az érzelmi intelligencia tantárgyközi és rejtett tantervi megvalósításának lehetőségeit felhasználni;
  • organikus pedagógiai szemléletű nevelési folyamatokat megszervezni és alkalmazni;
  • a személyiséget a saját szakterületének felhasználásával az életkorral járó belső mozgásokra támaszkodva fejleszteni;
  • a tanulás rejtett útjait, az észlelés, a koncentráció és az információfeldolgozás egyéni útjait hatékonyan támogatni;
  • a művészeti hatásmechanizmusokat a személyiség és a közösség fejlesztésében alkalmazni;
  • a nevelés során a gyermek saját személyes eszményét, eredetiségét megtalálni és kibontakoztatni;
  • bizalommal teli, személyes törődést és kötődést, érzelmi biztonságot nyújtó légkört teremteni;
  • J. Kentenich pedagógiai rendszerét a gyakorlatban alkalmazni, a keresztény szellemiségű hitéletre nevelést organikusan felépíteni;
  • szakmai programok, tananyagok és eljárások organikus szemléletű, érzelmi intelligenciaközpontú továbbfejlesztésére.

A képzés fejleszti

  • a hallgatók tudományos, pedagógiai, neveléselméleti szemléletét;
  • a hallgatók új – az érzelmi intelligencia alkalmazását segítő– módszertani megközelítések iránti nyitottságát;
  • a hallgatók keresztény értékrenden alapuló, organikus emberképpel rendelkező innovatív pedagógiai felkészültségét.

Autonómiája és felelőssége:

  • széleskörű nevelői feladatok ellátása;
  • alapdiplomájától függően bármely életkorú gyermekek, fiatalok, felnőttek intézményrendszeren belüli, illetve informális környezetben történő oktatása és/vagy nevelése: bölcsőde, óvoda, iskola, művészeti képzés, hitéleti képzés, védőnő, szabadidő-szervező, művelődésszervezői, ifjúságvédelmi, szociálpedagógiai tevékenység, művészetközvetítés, vezetés;

A képzés hozzájárul ahhoz, hogy a hallgató hatékonyan vegyen részt érzelmi intelligenciát alkalmazó, az egész fejlődési folyamatot átfogó szakmai koncepciók kidolgozásában és megvitatásában.

A képzés támogatja és megalapozza, hogy a hallgatók szakmai felelősséget vállaljanak az emberekkel folytatott munkájuk hosszú távon hatékony elméleti-módszertani megalapozásáért.

Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2022-05-03 09:0016:00
Hol: 

Víg u. 41

Víg utca 41
Budapest 1084
Magyarország

Mutatás a térképen

 
 

Budapest

Liliomkert Katolikus Óvoda
Wlassics Gyula utca 66.
17:0018:30

bővebben

A női "géniusz", a női eredetiség

A női "géniusz", a női eredetiség

- A nőiségből fakadó feladatok, lehetőségek, sajátosságok - a családban, a társadalomban, az egyházban - léteznek ilyenek?
- Család és karrier vonzásában
- Minden nőben lakozik egy királynő?
- Anyasebek
- Mária - nő, feleség, anya, Krisztushordozó

Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2022-05-03 17:0018:30
Hol: 
Wlassics Gyula u. 66.
Budapest 1181
Magyarország

Mutatás a térképen

Kiknek: 
 
 

Dunakeszi

Krisztus Király Római Katolikus Általános Iskola
Táncsics Mihály utca 4.
09:0012:00

bővebben

Zártkörű szakmai rendezvény.

Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2022-05-04 09:0012:00
Hol: 
Táncsics Mihály u. 4.
Dunakeszi 2120
Magyarország

Mutatás a térképen

Kiknek: 
 
 
 
 
 
9
10
11
12
13
14
15
 

Veresegyház

Fabriczius József Általános Iskola Veresegyház (alsó tagozat ép.)
Mogyoródi u. 5-7.
10:4512:30

bővebben

Fejleszt, vagy rombol? A képernyő és az internet hatásai - A függőség kialakulása és megoldásaink

Fejleszt, vagy rombol? A képernyő és az internet hatásai - A függőség kialakulása és megoldásaink

  • A képernyőzés és a fejlődő idegrendszer
  • Életkorhoz illő használat?
  • Hogyan válik valaki függővé?
  • A Patkány Hotel kísérlet
  • Közösségi média: kapcsolat, vagy illúzió?
  • Van védelem? Tanítható?
  • Mire való a gép? Mire való az agy?
Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2022-05-09 10:4512:30
Hol: 
Mogyoródi u. 5-7.
Veresegyház 2112
Magyarország

Mutatás a térképen

Kiknek: 
 
 
 
 
 
 

Budapest

Apor Vilmos Katolikus Főiskola
Török Flóris utca 227-229.
09:0017:00

bővebben

Organikus pedagógia – keresztény értékrendű, érzelmi intelligenciára alapozó szakirányú továbbképzés klónja klónja klónja klónja klónja

Organikus pedagógia – keresztény értékrendű, érzelmi intelligenciára alapozó szakirányú továbbképzés

A képzés célja: keresztény értékrendű (J. Kentenich pedagógiai rendszere), felekezetközi és világnézeti szempontból úgynevezett semleges nevelési helyzetekben is hatékony nevelési szemléletmód megalapozása, annak alkalmazásához szükséges tudáselemek és kompetenciák elsajátítása.

A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek:

  • tudományosan megalapozott ismeretekkel rendelkezik Joseph Kentenich organikus pedagógiai rendszerének különböző területeiről;
  • korszerű ismeretei vannak a modern neveléstudományi, pedagógiai, pszichológiai és egyéb humán tudományok nevelési területekkel érintkező kutatásainak eredményeiről;
  • ismeri az organikus pedagógia alkalmazását támogató módszertani lehetőségeket.

A képzés során elsajátítandó személyes adottságok, készségek:

Képes:

  • az érzelmi intelligencia fejlesztésének eszközeit a saját szakmai területén megfelelően alkalmazni, az érzelmi intelligencia tantárgyközi és rejtett tantervi megvalósításának lehetőségeit felhasználni;
  • organikus pedagógiai szemléletű nevelési folyamatokat megszervezni és alkalmazni;
  • a személyiséget a saját szakterületének felhasználásával az életkorral járó belső mozgásokra támaszkodva fejleszteni;
  • a tanulás rejtett útjait, az észlelés, a koncentráció és az információfeldolgozás egyéni útjait hatékonyan támogatni;
  • a művészeti hatásmechanizmusokat a személyiség és a közösség fejlesztésében alkalmazni;
  • a nevelés során a gyermek saját személyes eszményét, eredetiségét megtalálni és kibontakoztatni;
  • bizalommal teli, személyes törődést és kötődést, érzelmi biztonságot nyújtó légkört teremteni;
  • J. Kentenich pedagógiai rendszerét a gyakorlatban alkalmazni, a keresztény szellemiségű hitéletre nevelést organikusan felépíteni;
  • szakmai programok, tananyagok és eljárások organikus szemléletű, érzelmi intelligenciaközpontú továbbfejlesztésére.

A képzés fejleszti

  • a hallgatók tudományos, pedagógiai, neveléselméleti szemléletét;
  • a hallgatók új – az érzelmi intelligencia alkalmazását segítő– módszertani megközelítések iránti nyitottságát;
  • a hallgatók keresztény értékrenden alapuló, organikus emberképpel rendelkező innovatív pedagógiai felkészültségét.

Autonómiája és felelőssége:

  • széleskörű nevelői feladatok ellátása;
  • alapdiplomájától függően bármely életkorú gyermekek, fiatalok, felnőttek intézményrendszeren belüli, illetve informális környezetben történő oktatása és/vagy nevelése: bölcsőde, óvoda, iskola, művészeti képzés, hitéleti képzés, védőnő, szabadidő-szervező, művelődésszervezői, ifjúságvédelmi, szociálpedagógiai tevékenység, művészetközvetítés, vezetés;

A képzés hozzájárul ahhoz, hogy a hallgató hatékonyan vegyen részt érzelmi intelligenciát alkalmazó, az egész fejlődési folyamatot átfogó szakmai koncepciók kidolgozásában és megvitatásában.

A képzés támogatja és megalapozza, hogy a hallgatók szakmai felelősséget vállaljanak az emberekkel folytatott munkájuk hosszú távon hatékony elméleti-módszertani megalapozásáért.

Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2022-05-14 09:0017:00
Hol: 
Török Flóris utca 227-229.
Budapest 1201
Magyarország

Mutatás a térképen

 
 
16
17
18
19
20
21
22
 

Sopron

Hunyadi János Evangélikus Óvoda és Általános Iskola
Hunyadi János utca 8-10
14:0017:00

bővebben

Miért nem működik a "Százszor megmondtam!" ? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése, A szív, a lélek intelligenciája - tanulható a talpraesettség?

Miért nem működik a "Százszor megmondtam!" ? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése

  • Mit kezdhetünk az öröklött adottságokkal?
  • Miért nem működik, pedig  százszor is elmondjuk?
  • Mekkora az IQ szerepe az életben való boldogulásban?

A szív, a lélek intelligenciája - tanulható a talpraesettség?

(A - Miért nem működik a "Százszor megmondtam!"? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése - című előadás folytatása)
  • Az életképesség készségei
  • Humor, kapcsolatteremtés, együttműködés, kitartás, indulatkezelés...
  • Mit tehet a család, és mit az iskola?
  • Mi a helyzet a kreativitással?
  • Jobb agyféltekénk speciális funkciói
Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2022-05-16 14:0017:00
Hol: 
Hunyadi János utca 8-10
Sopron 9400
Magyarország

Mutatás a térképen

 
 

Szeged

Szeged, Kateketikai Iroda
Aradi vértanúk tere 2
09:0016:00

bővebben

Organikus pedagógia – keresztény értékrendű, érzelmi intelligenciára alapozó szakirányú továbbképzés klónja klónja klónja klónja

Organikus pedagógia – keresztény értékrendű, érzelmi intelligenciára alapozó szakirányú továbbképzés

A képzés célja: keresztény értékrendű (J. Kentenich pedagógiai rendszere), felekezetközi és világnézeti szempontból úgynevezett semleges nevelési helyzetekben is hatékony nevelési szemléletmód megalapozása, annak alkalmazásához szükséges tudáselemek és kompetenciák elsajátítása.

A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek:

  • tudományosan megalapozott ismeretekkel rendelkezik Joseph Kentenich organikus pedagógiai rendszerének különböző területeiről;
  • korszerű ismeretei vannak a modern neveléstudományi, pedagógiai, pszichológiai és egyéb humán tudományok nevelési területekkel érintkező kutatásainak eredményeiről;
  • ismeri az organikus pedagógia alkalmazását támogató módszertani lehetőségeket.

A képzés során elsajátítandó személyes adottságok, készségek:

Képes:

  • az érzelmi intelligencia fejlesztésének eszközeit a saját szakmai területén megfelelően alkalmazni, az érzelmi intelligencia tantárgyközi és rejtett tantervi megvalósításának lehetőségeit felhasználni;
  • organikus pedagógiai szemléletű nevelési folyamatokat megszervezni és alkalmazni;
  • a személyiséget a saját szakterületének felhasználásával az életkorral járó belső mozgásokra támaszkodva fejleszteni;
  • a tanulás rejtett útjait, az észlelés, a koncentráció és az információfeldolgozás egyéni útjait hatékonyan támogatni;
  • a művészeti hatásmechanizmusokat a személyiség és a közösség fejlesztésében alkalmazni;
  • a nevelés során a gyermek saját személyes eszményét, eredetiségét megtalálni és kibontakoztatni;
  • bizalommal teli, személyes törődést és kötődést, érzelmi biztonságot nyújtó légkört teremteni;
  • J. Kentenich pedagógiai rendszerét a gyakorlatban alkalmazni, a keresztény szellemiségű hitéletre nevelést organikusan felépíteni;
  • szakmai programok, tananyagok és eljárások organikus szemléletű, érzelmi intelligenciaközpontú továbbfejlesztésére.

A képzés fejleszti

  • a hallgatók tudományos, pedagógiai, neveléselméleti szemléletét;
  • a hallgatók új – az érzelmi intelligencia alkalmazását segítő– módszertani megközelítések iránti nyitottságát;
  • a hallgatók keresztény értékrenden alapuló, organikus emberképpel rendelkező innovatív pedagógiai felkészültségét.

Autonómiája és felelőssége:

  • széleskörű nevelői feladatok ellátása;
  • alapdiplomájától függően bármely életkorú gyermekek, fiatalok, felnőttek intézményrendszeren belüli, illetve informális környezetben történő oktatása és/vagy nevelése: bölcsőde, óvoda, iskola, művészeti képzés, hitéleti képzés, védőnő, szabadidő-szervező, művelődésszervezői, ifjúságvédelmi, szociálpedagógiai tevékenység, művészetközvetítés, vezetés;

A képzés hozzájárul ahhoz, hogy a hallgató hatékonyan vegyen részt érzelmi intelligenciát alkalmazó, az egész fejlődési folyamatot átfogó szakmai koncepciók kidolgozásában és megvitatásában.

A képzés támogatja és megalapozza, hogy a hallgatók szakmai felelősséget vállaljanak az emberekkel folytatott munkájuk hosszú távon hatékony elméleti-módszertani megalapozásáért.

Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2022-05-17 09:0016:00
Hol: 
Aradi vértanúk tere 2
Szeged 6720
Magyarország

Mutatás a térképen

Kiknek: 
 
 

Veresegyház

Veresegyházi Római Katolikus Plébánia, Szentlélek templom
Szentlélek tér 1-3.
18:0019:30

bővebben

Királyi Én születik - nagykamaszok

Királyi Én születik - nagykamaszok

  • Elengedni - de éppen most?!
  • Az „én-te-mi-érték-Isten” felfedezésének korszaka
  • Nevelői feladatunk: "nyitott tenyérrel szeretni " - Hogyan?
  • Mennyire és miben támogassuk?
  • Hogyan válnak az értékek belsővé?
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2022-05-17 18:0019:30
Hol: 
Szentlélek tér 1-3.
Veresegyház 2112
Magyarország

Mutatás a térképen

 
 
 

Baktalórántháza

Művelődési Ház, Baktalórántháza
Köztársaság tér 8.
10:0011:30

bővebben

A (le)építő kritika

A (le)építő kritika

  • Miért fáj, ha kritizálnak?
  • Hogyan tegyük elviselhetővé, sőt, építővé?
  • Technikák, törvényszerűségek
  • Mit tegyünk, mit ne?
Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2022-05-19 10:0011:30
Hol: 
Köztársaság tér 8.
Baktalórántháza 4561
Magyarország

Mutatás a térképen

 
 

Gödöllő-Máriabesnyő

Mater Salvatoris Lelkigyakorlatos Ház, Máriabesnyő
Kapucinusok tere 3.
17:1518:00

bővebben

Fejleszt, vagy rombol? A képernyő és az internet hatásai - A függőség kialakulása és megoldásaink

Fejleszt, vagy rombol? A képernyő és az internet hatásai - A függőség kialakulása és megoldásaink

  • A képernyőzés és a fejlődő idegrendszer
  • Életkorhoz illő használat?
  • Hogyan válik valaki függővé?
  • A Patkány Hotel kísérlet
  • Közösségi média: kapcsolat, vagy illúzió?
  • Van védelem? Tanítható?
  • Mire való a gép? Mire való az agy?
Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2022-05-20 17:1518:00
Hol: 
Kapucinusok tere 3.
Gödöllő-Máriabesnyő 2100
Magyarország

Mutatás a térképen

 
 
 
23
24
25
26
27
28
29
 
 

Budapest

Pünkösdi Gyermekvédelmi Szolgálat (Magyar Pünkösdi Egyház)
Gizella út 37
09:0016:00

bővebben

Organikus pedagógia – keresztény értékrendű, érzelmi intelligenciára alapozó szakirányú továbbképzés klónja klónja klónja klónja klónja klónja klónja

Organikus pedagógia – keresztény értékrendű, érzelmi intelligenciára alapozó szakirányú továbbképzés

A képzés célja: keresztény értékrendű (J. Kentenich pedagógiai rendszere), felekezetközi és világnézeti szempontból úgynevezett semleges nevelési helyzetekben is hatékony nevelési szemléletmód megalapozása, annak alkalmazásához szükséges tudáselemek és kompetenciák elsajátítása.

A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek:

  • tudományosan megalapozott ismeretekkel rendelkezik Joseph Kentenich organikus pedagógiai rendszerének különböző területeiről;
  • korszerű ismeretei vannak a modern neveléstudományi, pedagógiai, pszichológiai és egyéb humán tudományok nevelési területekkel érintkező kutatásainak eredményeiről;
  • ismeri az organikus pedagógia alkalmazását támogató módszertani lehetőségeket.

A képzés során elsajátítandó személyes adottságok, készségek:

Képes:

  • az érzelmi intelligencia fejlesztésének eszközeit a saját szakmai területén megfelelően alkalmazni, az érzelmi intelligencia tantárgyközi és rejtett tantervi megvalósításának lehetőségeit felhasználni;
  • organikus pedagógiai szemléletű nevelési folyamatokat megszervezni és alkalmazni;
  • a személyiséget a saját szakterületének felhasználásával az életkorral járó belső mozgásokra támaszkodva fejleszteni;
  • a tanulás rejtett útjait, az észlelés, a koncentráció és az információfeldolgozás egyéni útjait hatékonyan támogatni;
  • a művészeti hatásmechanizmusokat a személyiség és a közösség fejlesztésében alkalmazni;
  • a nevelés során a gyermek saját személyes eszményét, eredetiségét megtalálni és kibontakoztatni;
  • bizalommal teli, személyes törődést és kötődést, érzelmi biztonságot nyújtó légkört teremteni;
  • J. Kentenich pedagógiai rendszerét a gyakorlatban alkalmazni, a keresztény szellemiségű hitéletre nevelést organikusan felépíteni;
  • szakmai programok, tananyagok és eljárások organikus szemléletű, érzelmi intelligenciaközpontú továbbfejlesztésére.

A képzés fejleszti

  • a hallgatók tudományos, pedagógiai, neveléselméleti szemléletét;
  • a hallgatók új – az érzelmi intelligencia alkalmazását segítő– módszertani megközelítések iránti nyitottságát;
  • a hallgatók keresztény értékrenden alapuló, organikus emberképpel rendelkező innovatív pedagógiai felkészültségét.

Autonómiája és felelőssége:

  • széleskörű nevelői feladatok ellátása;
  • alapdiplomájától függően bármely életkorú gyermekek, fiatalok, felnőttek intézményrendszeren belüli, illetve informális környezetben történő oktatása és/vagy nevelése: bölcsőde, óvoda, iskola, művészeti képzés, hitéleti képzés, védőnő, szabadidő-szervező, művelődésszervezői, ifjúságvédelmi, szociálpedagógiai tevékenység, művészetközvetítés, vezetés;

A képzés hozzájárul ahhoz, hogy a hallgató hatékonyan vegyen részt érzelmi intelligenciát alkalmazó, az egész fejlődési folyamatot átfogó szakmai koncepciók kidolgozásában és megvitatásában.

A képzés támogatja és megalapozza, hogy a hallgatók szakmai felelősséget vállaljanak az emberekkel folytatott munkájuk hosszú távon hatékony elméleti-módszertani megalapozásáért.

Előadás jellege: 
Zárt körű
Mikor: 
2022-05-24 09:0016:00
Hol: 

Víg u. 41

Víg utca 41
Budapest 1084
Magyarország

Mutatás a térképen

 
 

Dunakeszi

Krisztus Király Római Katolikus Általános Iskola
Táncsics Mihály utca 4.
17:3019:00

bővebben

Nincs vezetés tekintély nélkül!

Nincs vezetés tekintély nélkül!

(A Szabadságra nevelünk! Fegyelmezéssel? című előadás folytatása.)
  • Nincs vezetés tekintély nélkül
  • Hogyan alakul ki a külső, a belső tekintély?
  • A „Nevelt nevelő” eszköztára
  • A személyiségünk magvában erő van! Éljünk vele!
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2022-05-25 17:3019:00
Hol: 
Táncsics Mihály u. 4.
Dunakeszi 2120
Magyarország

Mutatás a térképen

 
 

Budapest

Kondor Béla Közösségi Ház
Kondor Béla stny. 8.
18:0019:30

bővebben

Miért nem működik a "Százszor megmondtam!" ? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése

Miért nem működik a "Százszor megmondtam!" ? A sikeres nevelés kulcsa: az érzelmi intelligencia fejlesztése

  • Mit kezdhetünk az öröklött adottságokkal?
  • Miért nem működik, pedig  százszor is elmondjuk?
  • Mekkora az IQ szerepe az életben való boldogulásban?
Előadás jellege: 
Nyitott
Mikor: 
2022-05-26 18:0019:30
Hol: 
Kondor Béla stny. 8.
Budapest 1181
Magyarország

Mutatás a térképen

Kiknek: 
 
 
 
 
30
31
1
2
3
4
5